Got my as squeezed by sexy cupid

Herregud!
Vad är det för fel på mig? Jag tycker bara att jag sover och äter och ändå är jag bara trött, trött, trött!? WHUTTT
I alle fall så kom jag i tid till skolan idag! Och har kommit en bra bit in på min bok :) Det ser bra ut, jag kanske till och med hinner läsa ut den... (ta i trä)
Hade rolig estetisk-orienterings lektion, lunch och seg svenska. Jätte onödiga lektioner där man kan ligga och sova helt nonchalant...
Åkte till dieselverkstaden för att hälsa på min Baby, sitta i solen och läsa. Slutade med att jag fick åka hem när Patric slutat för att gå ut med min hund... LACKARN
Så efter en timmes  promenad och tjurig/arg som faan fick jag äntligen gå på toa och sätta mitt arsle i soffan och jag tänker inte flytta på den på hela kvällen. Är för trött och har huvudvärk och vill bara äta upp mitt kylskåp samtidigt som jag bara spyr av tanken. Är man schizofren då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0