For old times sake

Jag har just fixat till min facebook lite. Raderat människor som jag inte är vän med längre, tagit bort en jävla massa groups, raderat massa överflödiga mail i min inbox och sådär.

Men jag har läst igenom massor av gamla mail som har strömmat in till min inbox de senaste 2 åren och jag tycker det är så jävla roligt! Jag har ju så otroligt dåligt minne, men de här små korta mailen kan få mig att minnas någonting som jag aldrig skulle ha kommit ihåg innan. Det var ju inte bara happy mails, men väldigt intressanta och roliga att läsa! :D

Funderar starkt på att skippa dansen för jag mår inte så bra just nu :/ Ont i huvudet och allmänt låg. Hatar att må sådär, mjäkigt. Bajsmode kallas det också

En dräggig bild från nyår för över 1 år sedan. Wow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0