Come a little closer take a look at me

MINI FRÅGESTUND



hur kan du vara så sokig?
Jaa Soken, det beror nog på dig! :)

hur länge har du varit förälskad i mej?
Fanny jag har ju bett dig om att inte ta upp min förälskälse här i bloggen! Men nu när du ändå dragit upp det på tapeten så måste jag nog säga, sedan du fick rabies <3

HEj nikiita 
varför har du ett sånt coolt namn och inte jag ? :(
Haha ^^ Helle är coolt tycker jag :) Och varför jag fick ett så coolt namn var för att min mamma döpte mig efter en skylt ;) wild an crazy!!

vad tycker du om naturgodis?
Jag älskar naturgodis! Särskilt kokos topparna/musli klumparna som är doppade i youghurt!! Men att vissa tror att det är nyttigare och "mer okej" än vanligt godis är jättekul för det är bara bullshit ;)

hur träffades du och patrik?
Det var vår gemensamma vän Idas förtjänst till en början. Hon skojade om Patric och sa att han hade stor ***** så träffades vi på nyårsafton 2008 hos vår gemensamma vän Erik. Sen träffades vi på Romme resan, Södra Latin och Riddarfjärden åker tillsammans, och sen på en fest hos vår gemensamma vän Sara. Sen rullade det på ;)

vill du bli sångerska?
Jaa, det skulle jag nog säga :) Jag vill stå på scen och entertain, bli artist helt enkelt!

är det jobbigt att gå södra?
Ja. Särskilt i 1:an. Men 2:an är det lugnt fast det är ändå jobbigt, och det blir inte bättre för att man är skoltrött och eftersom det är en så högpresterande skola kan det bli jobbigt att jämföra sig med alla andra MVG:are (som jag var i 9:an men släppte helt till 1:an) men jag nöjer mig med G! :D

du och patric är sötast i världen! jag tycker att ni borde gifta er och leva livet ut tillsammans.har ni några planer på de? ;D haha
Haha ^^ Jag älskar Patric så det finns inga ord och självklart skulle jag vilja göra det men jag är realist och vågar inte tänka så långt för jag blir rädd och tror att det ska jinxas, men man kan alltid hoppas!!! :)
Tack för era (mer eller mindre seriösa) frågor, det ä ruwligt ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0