Chemichal

Gårdagskvällen var awesome!
Jessica och jag fixade oss och förade hemma hos mig innan vi drog till gullmars för att möta upp Issa. Drog till Nype och kom in gratis, som vi skulle, efter krångel. Jag har riktigt svårt för att punga ut 120 kronor för att få komma in på ett ställe som jag aldrig vart på... Nej tack.
Bra musik, några storstark och mycket dans gjorde kvällen! Jag har längtat efter att få dansa så jävla länge, så nu fick jag göra det igår! :) Sköna människor var vi med också så det blev en lyckad kväll!
Drog därifrån en halvtimme innan stängning och stapplade ner till tunnelbanan för att åka till donken i slussen för att möta upp jessicas killkompisar. Det är ofta hemvägen som toppar en lyckad kväll och det gjorde den igår också ;) HAHAHAHA! Jag säger bara; pengafiffel, högljudd brakare, haschklump och cheeseburgare.

Kom hem runt 4 och däckade hårt i sängen tillsammans med Jessica.
VÄRSTA drinkarna! (outblandad päronsaft)
Enzo fick vara med också
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0