Bakismode

Så nu sitter jag i soffan hemma hos mig i min älskade morgonrock. Jessica är nyduschad och jag måste också hoppa in i duschen snart, även om man inte röker luktar man så jävla äckligt efter en krogrunda!!
Vaknade klockan 9 efter 5 timmars sömn och hela världen snurrade. Fortfarande... Så jag klev upp och la mig i soffan och glodde på tv. När Jessica vaknat och Christer och Maja vart ute och sprungit åkte vi förbi nya NORD lokalen och brunchade på söder på ett litet mysigt ställe. Fyfan vad vi var hungriga! Jag och Christer delade på american pancakes med blåbär och sirap, scrambled eggs, bacon, chilli burgare med rostad potatis, te, äppeljuice, bröd och glass som avslutning. MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0