I'm off to shroom land

Hello Sweden!
Jag tänkte verkligen inte uppdatera en enda gång när jag var på bali, men nu blev det som det blev ;)
Bali är Bali, what else is there to say? Jag älskar att lyssna på när alla andra ska beskriva Bali ur deras perspektiv, det låter fucking incredible ^^
Vi har snart varit här i 2 veckor, Mami kom för 5 dagar sen och Andre kommer snart.  För mycket har hänt på så lite tid så jag har verkligen lost track of time, det enda jag håller reda på är veckodagarna genom min karta med magiska piller...
Hoppas Sweden inte är så kallt och regnigt som den senaste väderleksrapporten, peace




Kommentarer
Postat av: helle

ååååh! du lever:D

låter som du har de super. hälsa pata

hemma är det faktiskt steksol just nu ;D

puss!

2010-06-24 @ 13:33:53
Postat av: nikita

hahah HELLE <3

men nu är jag hemma igen ;)

2010-07-09 @ 19:05:56
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0