1 dag kvar

Nu ere sluuuuuuut :D
Hello sommarlov och hej då årskurs 2! (somliga har 1 år kvar ekar långt bak i huvudet)

När man går upp klockan 8 så hinner man med så JÄVLA mycket ^^

  • Haft min sista "lektion", fyllt i utvärdering och städat omklädningsrummet
  • Fick MVG i estetisk orientering :D
  • Lämnat tillbaka alla skolböcker
  • Få en bokskuld på 650:-
  • Tömt mitt skåp
  • Bytt individuellt val från avancerad dansträning till matte C - call me crazy...
  • Köpt en datorväska, en dagbok, dust it, vit gel penna, och boken Shantaram på english
  • Tagit ut xxxx :- och växlat till dollares
  • Bokat bord och sammanfört mina 2 familjer = 17 pers ikväll på hejdå middagen <3
  • Hjälpt min 20 åriga bror att packa

Nu är det bara kvar att packa klart helt och rensa upp lite i mitt rum. Det är så härligt att komma hem till en RENT och städat rum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0