Your smelly cigarr

Guten, guten.
Eller jag har varit vaken sedan 9! Jag, mami och Enzo tog en underbar och helt utmattande lååång vinter promenad i puder snön. Det fick en att sakna alperna ^^ Vi gick i över en timme och blev helt blöta, och ramlade och skrattade och sprang tills håret frös till is och hakan domnade bort.
När vi kom hem åt vi mys frukost med te och goda mackor från affären med leepastej ;)
Nu har jag spenderat resten av tiden med att kolla upp bali biljetter (de ska bokas denna vecka!!!) samtidigt som jag försökt hjälpa min stressade mor för hon skulle åka ut till strängnäs idag, virrpanna ^^
Ska hämta ut en kamera på posten och möta upp jessica för en fika idag :) mer än så har jag inte planerat
xxx


Den här lilla ska jag träffa idag, det var ett bra tag sedan vi sågs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0