You make me feel

Shue fadderittan i lilla hmhmm...
Nej gud så tossigt. Vad händer? Jo själv ligger jag i  min säng med min hefner rock och schteker i gårdagens smink, fett hår och i smutsiga lakan hmmm... Hur gick detta till nudå?
Patric gick just och vi 2 + mami åt nyss en mysig frukost - Myhrán style (Fler än 1 i familjen samlade runt samma bord samtidigt)
Själv ska jag fixa till mig och träffa Ippa idag för en runda på stan. :) Tänkte spendera mina sista korvören på något trevligt om jag hittar ^^
Idag ska jag (bör göras men antagligen kommer det inte hända idag)
  • Hoppa in i duschen
  • Gå ut på promenad med mami och Enzo klockan 1
  • Möta upp Ippa & dra in till stan
  • Städa mitt rum (byta sängkläder + dammsuga, det är fortfarande städat!!! :D)
  • Ringa Christer angående sånglektioner
  • Välja ut en ballad & en upptempo låt som jag ska sjunga tisdagen den 2 februari
  • Öva på like a natural women by King Cole
  • Ladda upp bilderna från bakkvällen med mina görlzzzzz
  • Gå på bio med min Patric ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0