You are my earth, my heaven

Näej, nu ska jag sova. Fick i princip inte gjort någonting ikväll ^^ Men det kanske behövdes?
Jag är nöjd, jävligt nöjd för tillfället. Men jag är en expert på att hitta små irrelevanta saker som kan förstöra, så det ska jag sluta upp med.
Och kan alla bara sluta hålla på? SUUUCK - hets hets hets, fett ångest, vinter depression, en finne i pannan? Jag menar duude har ni ingen självinsikt?
Anyways, ni väljer. Om ni vill vara miserabla och bara mala på och gnälla om hur dåligt ni mår. Eller så tar ni tag i er själva, och vänder på det. Jag lovar det känns bättre sen ;)
xxx
When nothing else matters

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är typ världens härligaste grej! Nej framkallade från datorn. Och helt gratis 100 första bilderna! googla på framkalla digitalt eller nåt :D

2010-01-25 @ 23:28:58
URL: http://metrobloggen.se/lycke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0