Would you agree?

Juste jag skulle ju berätta om gårdagen som också blev en looong day!

Jag och Patric gick upp runt 11 och bakade scones.
Adrian fyllde år!! Så vi satte på kaffe och bjöd på scones efter vi gick upp och väckte honom med vacker sång - feliz navidad - och dans!
Jag fick stressa till skolan efter att jag tryckt i mig sjukt goda scones med för gott pålägg och te!

Hade jazz i 1,45 h där vi gick igenom allt inför öppet hus och repade koreografin
Efter det var det paus fram till halv 5 och jag behövde åka hem. Kom på att mitt leg var klart för uthämtning så jag tog sällskap av andre till skanstull och gick in på nordea. Eftersom det var cp lång kö tog jag en nummerlapp och sprang ner och handlade mat och passions juice <3 innan jag hämtade ut det.

Åkte hem, stressade sönder, slängde i mig en youghurt och sprang till skolan. Smackade på lite smink och öppet hus var igång.

Mormor, christer, alva, mamma och patric kom <3 jag blev JÄTTE GLAD :D
Efteråt gick vi 3 och åt middag, entrecote med rostad klyftpotatis på götgatan och sen drog jag och Patric till sergel för att kolla avatar 3D. Jag älskar ju den filmen!!

Åkte hemmåt och gick från gullmarsplan hem till mig för att det var 30 minuter kvar tills bussen skulle komma. Det var alltså + - 0 eftersom bussen åkte förbi oss när vi var hemma i princip. Så vi valde att ta en promenad istället för att sitta i gullmars ;)
Such an explicit movie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0