Voulnerable diamond flakes

Wow, nu ligger jag i sängen hinner inte uppdatera idag heller :/ keff brud men imorgon ska jag fan ta mg i arslet och göra det ;)
REWIND:
  • Drog föreställning i aulan - bra. Stark kvinna!
  • Lurre med André + individuellt val till årskurs 3 = engelska C + avancerad dansträning
  • Svenska, jag och Gustav analyserade värsta sex dikten lovely
  • Fick 2 blickar av självaste Andreas Johnson strosandes ensam på Götgatan - mycket snyggare irl (duuude?...)
  • Åt en banan, satte mig på Sandys med liten chai + Breaking Dawn i väntan på El Pato
  • Jag Patric, Louise och Adrian åkte in till kungsan för SKRIDSKOR i 1 h :D :D :D
  • Åkte hem till the Grapes - snusk...
  • God laxmiddag, viktigt samtal, snusk, kubba till bussen
  • Hemfärd - Breaking Dawn
  • Väl hemma - SYTYCD, godis smoothie, godnatt samtal till min amore
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0