Turn the beat around

Åh nu känner jag mig sådär glad och nöjd :D

Kom nyss hem från en underbart härlig vinter(power)promenad med världens finaste hund. Nämligen Enzo, min Enzo som alltid är hur glad som helst när man kommer hem. Som alltid springer och hälsar på en med svansen vinande som en piska bakom sig & ibland om man är för glad tillbaka & Enzo inte vart ute på ett tag kissar han på sig av lycka. Vem blir så glad av att bara se mig? INGEN :D Han lyser upp ens vardag och när man sitter i soffan kommer han och lägger sig på en som en stor kött klump med huvudet i knäet på en och somnar så sött. Jag älskar dig min Banenzo <3
Min bebis i mitt knä <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0