Take em down

Juste, jag trodde jag hade bloggat idag och eftersom jag har ett så extremt intressant liv (naaat) så kan jag ju berätta vad jag har gort idag (gaay gaay gaay!!)
I alla fall jag hade en lektion. El englishiino som det heter på vietnamesiska (oh really?) med världens bästa engelska lärare, Ellie von Schnellie <3 Nu håller vi på med romantiken - poesi. Hon får tillochmed det att verka spännande :) fattar ni då hur bra hon är?
Hade lurre med ett stort gäng och resumerade förra årets Romme resa, en riktig bravad ^^ Men det är kul att man kan se tillbaka på det och skratta åt det i alla fall :) Mormor svarade inte och Patric skulle börja skolan så jag åkte la hem istället (yes i äm a skolker) för jag vägrar sitta i 4 timmar och titta på dansen och snora som en panda.
Väl hemma hade jag rå damp! Så jag städade köket (plockade ur diskmaskinen, satte in all disk, torkade av alla ytor) sen fortsatte jag att små packa lite (oboy pulver - check) sen fortsatte jag att städa mitt rum (ni vet hur najs det är att komma hem till ett städat rum? :D jag älskar det i alla fall!) jag rensade tillochmed min burk med pennor. Sådär seriöst där man provar varenda jävla penna på ett vitt papper för att se om de är värda att ha kvar ^^ Bädade sängen, slängde allt mitt snorpapper som bildat en vacker hög brevid sängen mums. Jag läste till och med någon keff jävla tidning & åt mellis. Oj vad duktig det låter ju som om jag varit produktiv idag ^^ hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0