Strawberry flavoured

Nästan 3 timmar senare och vi har fortfarande inte lyckats se klart filmen ^^ men bra som fan verkade den! :O men den kanske blir ännu bättre om det är engelska subtitles istället för tyska för de pratar rätt så lågt i filmen och sluddrigt och när det väl finns subtitles, oavsett språk, kan jag inte sluta läsa dem... Men jag har kört hårt med den tyska dialekten :O
Patric har precis left the building för att dra hem till sig och åka lite mer snowboard. Hans bästa lekkamrat Hampus gullefjun anlände i förrgår så han är så glad så :D
Imorgon börjar skolan. Jag - vill - inte... Men vem fan vill det?
Vad som är positivt är att jag snart kommer börja dansa, det blir ljusare och ljusare för var dag, jag fyller 18 om 48 dagar, vårterminen börjar = 6 månader kvar till sommarlov HÅLL UT!
2010 kommer bli firece biaaatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0