Sometimes I don''t want to wake up alone

Godmorgon mina små sömntutor!
Jag sitter redan vid frukostbordet påklädd, med en hård toffs på huvudet med gröten färdigkokad och klar, oj oj oj. Och vill ni veta varför? För min fina lilla (stora?) hund Enzo slängde upp min dörr klockan 6 imorse och claimade att han verkligen behövde gå UT UT UT & NU NU NU! Så jag kunde inget annat göra än att sätta på mig ytterkläder barbent med uggs och springa ut ur porten. Då visade det sig att lillen behövde kissa i en kvart och bajsa 2-3 kg. duktig vovve...
Så när jag sen kom upp till min varma säng och skulle värma mig så jag inte skulle få köld skador - kunde jag inte somna. Så efter 45 minuters ligge vaken och vrida mig i sängen bestämde jag mig för att gå upp. Tur det ;)
Så min morgon började alltså med att gå ut ur huset utan trosor, hur var eran? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0