Someday I'll have to bite my tounge, down real har

Godmorgon, eller vad man nu ska kalla det.
Jag har inte klivit upp ur sängen riktigt. Fast jag gick upp för 4 timmar sedan ^^ Har tagit ut enzo på en halvtimmes promenad i sol-snön och nästan läst ut eclipse. Har fortfarande inte ätit någon frukost? Usch...
Börjat tappa aptiten helt plötsligt också, igår åt jag 2 mackor, 1 korv, 1 varm choklad inte ens middag bara chips & godis på HELA dagen och nu är jag inte hungrig? Men snart ska jag sätta på mig mina favorit sockor som jag fått av Fanny och äta frukost nu.
Har lite att göra idag nämligen:
  • Anmäla mig till Balettackademiens kursstart
  • Planera min födeseldag, yes I GOD tid. Ringa samtal, och planera
  • Städa mitt rum, rensa, fixa, slänga organisera
  • Träffa Fanny och Isse idag <3 (gambianen är hemma från sin )
  • Och sedan blogga hejdlöst om vad jag gjorde igår & lägga upp en massa bilder ;)
c u in a bit xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0