Screamin my name

Hemma igen :)
Har bokat tvättstuga, bokat biobiljetter, och kirrat. Hade tänkt äta mellis nu innan jag ska börja plugga, men jag är inte alls hungrig :P jaja
BUSY GAL:
  • Skriva diktanalys av svenska dikten, på datorn
  • Läsa lite Mater Nexus samt skissa på kostym till redovisningen på fredag
  • Pilla på mina 2 egna engelska dikter
  • Analysera 2 engelska dikter
  • Kolla upp min lön
  • Boka tvättstugan
  • Boka biobiljetter till avatar 3D
  • Ringa mormor angående öppethus
  • Ringa Kishti
  • Välja ballad + upptempo låt
  • Organisera upp allt genom att skriva ner allt i min kalender
  • Få cash + studiebidrag av min mami
  • Fortsättning intrevju kl 4
  • Commercial mix kl 8
Det ä ba å börja ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kishti Tomita?

2010-01-26 @ 17:49:08
Postat av: nikita

Yes fröken anonym - Kishti Tomita :)

2010-01-26 @ 23:17:39
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0