Roll a hard eight

Sitter i mi sofa med Patricia och mitt duntäcke. Vi har just sett en väldigt intressant dokumentär om en transexuell 17 åring.
Hon gjorde ett boob job tillslut 16.000 pund!!! och sparade ihop för att göra om sin snopp till en badjingo. Man skapar själva poonan (vaginan) av rövhålet precis framför prostatan. Klitoris skapas av en del av ollonett, testiklarna skärs bort och nästan hela snoppen... FASCINATING!!!

Sen råkade jag gå in på en plastikkirurgi sida och spana in priser, ajaj
Hörs imorgon xxx


såhär snygg vill jag också vara!!!! (askungen suck)

Kommentarer
Postat av: fanny

OMGGGG JA DÖR.... katttt

2010-01-06 @ 14:19:42
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

i know! Jag skulle ge vaad som helst för att se ut som henne (han, den det???)

2010-01-06 @ 14:51:30
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0