Provider

Jag har svprt att hålla fingrarna i styr från min fjärde bok - Breaking Dawn - men jag vill "ha kvar" den till tåg resorna. 7,5 h + 8,5 h kan man lätt få spasm av när snorkråkorna i näsan tar slut... So I'm saving it, men det kliar i fingrarna för i helvete! :P Fast jag redan läst boken så är det så sjult jävla spännande ^^
Igår skulle jag hjälpa Patric med att checka all hans packning
Nikita - T-shirt? Lakan? Handduk? But plugg?
Patric - Ja, Ja, Ja, Självklart!
Nikita - En bok?
Patric - ...
Sen dumförklarade han mig (mohahahaha). Bara för att jag är så jävla kulturell och läser vampyr fantasy böcker på 702 sidor...
P som i porris <3

Kommentarer
Postat av: patric

Hahaha xD du är underbar! kan jag få ditt nummer!

2010-01-13 @ 21:45:09
URL: http://nikitalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU är! Jag tror att du redan har det? Kolla under namnet Din flickvän.

2010-01-14 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0