Our love our trust

Me lajki:
  • Ytligt, men ack så söt mitt nyaste inköp: en svart tyll kjol! Man kan både klä upp den och klä ner den. Kan det bli bättre? :D
front
back
  • Självsäkra människor. Och dåmenar jag inte de som tror att de är bättre än alla andra, utan de som inte trycker ner andra för att må bättre själva. Chillnaniiiis u know ;)
Me no lajki:

  • Människor som gömmer sig bakom alkoholen. Som håller tillbaka deras innersta önskningar och sättet de vill vara på tills de super & får för sig att nu kan inget begränsa dem. Patetiskt & obehagligt. Jävligt dumt bara
  • Att busskorten går ut på nyårsafton ^^ MONGO! Undra hur länge jag kan planka på mitt terminskort (mån-fre typ 5-19???) som jag fått av skolan hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0