Or maybe not

Jag kan ju faktiskt vara lite snäll och prata om min dag? elläh
Bild - jag lyckas välja det svåraste man kan måla av för jag ville ha en utmaning. ^^ Det blev sådär fint men fett värt att testa! Jag älskar att töja på mina gränser ;)
Lurre - med André <3 bl.a. sen blev det diktanalys med Gurre
Svenska - Hej redovisningar
Klassråd - städa... Jo Elin drog upp klassresan :D goooo
Okej, sen blev det lite roligare ^^
Jag åkte in till Åhléns där Patte kom och mötte upp mig. Jag köpte en underbar klänning R.I.P :/ Jag lyckades glömma påsen!! Jag säger då det... Och den var faan inte billig. Feel for me!!!
I alla fall jag var överlycklig då... Sen gick vi och hämtade ut våra bio biljetter för torsdagen :D Tog en chailatte på espresso house och åkte hem till Mormor där god middag väntade oss + efterrätt :D Jag älskar min familj! Min morbror vill köpa min röst... HAHAHA easy money? nej gud vad hemskt ;)
Efter det åkte jag och dansade på ackis!!! På vägen dit blev jag intervjuad, och vi lyckades avsluta den denna gång ^^Intervju = sammanlagt ca. 60 minuter! Inte illa pinkat ^^
Emma var på min klass!! :D Gick helt okej men det var fättt kul i alla fall. Åkte hem med Emma som planerade en sexy photo shoot snart och det var på hemvägen jag kom på att jag glömt påsen! :/ please please please...
Har pratat med min baby och ska snart gå och lägga mig. kul att ni var så många idag ^^ puss puss
Jag hade min poona på mig dag :) & min mössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0