Nytt år

Och så var det över...
Det är första januari, det går bara bra filmer på tv och nyårsafton är avslutad. Jag tror jag var en av de få i min vänskapskrets som inte vaknade upp råbakis och sliten ^^ hihi
Nyårsafton var bra! Först en underbart mysig middag med min underbart fina pojkvän. Vi åt indiskt, och jag orkade inte ens äta upp? Men jag blev så jävla mätt att 4 smirnoff ice inte fick mig full ^^ hahaha. Efter middagen åkte vi hem till Måns, där var det korvfest för de hade haft killmiddag. Iklädd en "lila" cocktailklänning och mina favorit Steve Madden svassade jag runt hos Måns medan folk strömmade in! No kidding ^^ Det var så kul att få se alla igen, vissa gamla och NYA fett sköna människor!
Något hade flugit i mig och Patric (minst sagt ^^) men ruwligt var det. Mitt firande av 12-slaget var det bästa någonsin HAHAHA!
Efter ombyte och lite booty shaking drog jag och Patric hem till Emil runt 3 och sov i hans gästsäng. Jag känner mig alltid föör hemma där <3
Summan av kardemumman: I'm very, very content och nu ser jag fram emot vad som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0