Notorious zebra stripes

Jag är keff på att uppdatera... Har en jävla massa bilder att visa er, men ingen ork just nu. Hinner gör jag inte, fast jag har massa tid denna vecka, nästa vecka kommer jag inte hinna någonting ^^
Another rewind:
  • 1 lektion - engelska
  • LÅNG lunch - sex talk, revelations, fun fun fun
  • Chatty time med Amanda & Katja
  • Fika på coffe house by george, lite plugg och en kopp varmchoklad
  • Braziliansk vaxning på Clinic Divine, :D
  • Mötte upp FIlippa, handlade & gick ut med Enzo för att möte Flensie
  • MOROTSMUFFINS BAKNING MED PHILLLY-TOPPING
  • Vi alla MUNCHADE muffins och bara snackade cok mä girl talk
  • En till promenad med Enzo, Fanny drog till dansen och Ippa a casa
  • Nu: The real house wifes of jersey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0