My vengance

Godmorgon, godmorgon, la la la la la la.. laa?
Jag tycker inte om gröt längre, eller det har jag nog aldrig riktigt gjort, jag äter bara för att jag vet att jag behöver äta den. Wow, dagens ilandsproblem!
Sitter i mina nya byxor, som jag inte hunnit berätta för er om (I <3 STADSMISSIONEN!) och ska äta upp min frukost, put my face on, etc.
Today tror jag att jag sjukanmäler mig igen usch vilken hemsk människa! (^^) För jag har en teori lektion, sen 2 dansklasser som jag inte får vara med på... Då går jag hellre och vaxar fettan & pluggar hemma! ;)
Jag ska leka med Fanny idag också :D hon ska komma hem till mig efter skolan, och vi ska baka delicious MOROTSMUFFINS har jag bestämt! Wohoo cok götti göttööh
Acne braxes - riktigt worn (me lööv) skinny fit, stuprör med hög midja
160 KRONOR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0