My best friend

Shue alla katter.
Nyduschad & insmord sitter jag i min bäddade säng iförd Patrics tjocktröja i mitt extremt välorganiserade, dammsugna rum :D kan det bli bättre?
Fick äte en super god wok till middag & avsluta med den där pajen som jag gjorde igår MÖÖMMS!!!
Today var en bra dag!
Gymnastik - teori + harry potter ^^
Engelska - intressant dokumentär om en otroligt underbar och stark kvinna

Wangari Maathai

Lunchen - åt FETT bra, kostcirkeln u know ;) jag åt broccoli, linser, ärtor, bulgur, PAPRIKA, rivna tomater och mat, det ni!
Jazz - det var house! & vi körde set fätt mä kuul
Filosofi - fett ovärd lektion, men jag & andré gjorde den rolig genom att skryta med vem som kände flest av de namnen som hade namnsdag i min kalender HAHAHA mongo <3
Efter det repade jag i cirka 1 timme & det gick fett bra :D ska repa imorgon också, så det bidde ingen sovmorgon men dä luugnt
Nu blire för långt inlägg xxx
Min paj som JAG bakade
eller, jag stoppade in den i ungnen i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0