Laugh your head of

Sitter i soffan iklädd min morgonrock med Enzo i knäet <3 Min pojkvän ligger i min säng och spelar nytankade spel ^^ Lika geekig som moí!
Hade ju beep-test ida på idrotten. Trodde det skulle gå hur dåligt som helst eftersom jag varit sjuk i 2 veckor och inte tränat på typ 1,5 månader!!! Men oj vad fel jag hade ^^ Jag slog tillochmed mig själv sen sist jag sprang och då tränade jag hela tiden (dans 3 dagar i veckan i skolan och 3 ackis kurser i veckan) så det var fett kul :D Även fast jag höll på att spy när jag gick av, fick sånna där härliga kväljningar man får när man verkligen tagit ut sig men jag fick testvärdet 44,5 så jag blev stolt :D
Efter det var det engelska, men ellie var sjuk så det blev lång lunch, så visade det sig att det inte var någon jazz, fast det var det egentligen, så jag fick damp, sjukskrev mig igen och åkte hem. Jag vägrade sitta i skolan i 3 timmar till för att gå på en jävla lektion... suck måste sluta skolka ^^
Gick ut med enzo på långpromenad i skogen, tog det lugnt och väntade på El Pato. Han kom hit och vi hoppade in i duschen...
FAMILY GUY FUCKING POONAR SÖNDER ALLT & ALLA!

Kommentarer
Postat av: fanny

family guy <3

2010-01-22 @ 00:04:07
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0