Jag hör dig, jag ser dig

Idag blev det ingen skola för mig, så det är därför jag fortfarande ligger i sängen i my birthday suit. Väldigt skönt! Jag har nästan inget planerat på dagen

  • Halv fyra ska jag till Kishti
  • Klockan 9 ikväll ska jag på spelning DOM spelar! ska dit med De Ruvo och Fanny
  • Sen ska jag och Fanny leka

Annars kommer min dag fyllas med slapphet. Dator, tv, mat. Om jag är duktig städar jag mitt rum (viker alla mina nytvättade kläder och lägger i dem i lådorna) och om jag är ännu duktigare och vill tjäna extra pengar så ska jag städa hela lägenheten...
Patric åker till Delsbo idag också, så det blir en hel helg utan honom. Det kommer kännas konstigt...

Det är helt sjukt faktiskt. Jag tror det var i måndags, ja, i måndags. Den dagen sågs vi inte men vi hade jobbat tillsammans hela söndagen och sovit tillsammans natten till söndag. Men på måndagskvällen, knappt 24 h hade gått, så saknade jag honom. Det har snart gått 11 månader och det tar mindre än 24 h för mig att sakna min pojkvän. Det är helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0