It's just down the street

Godmorgon :)
Vaknade klockan 11 av en gnyende Enzo och flög som vanligt upp ur sängen för att slänga mig ut ur porten med hunden. Men det var ingen nöd på honom fick jag reda på sedan när jag kom in i värmen igen, han ville bara gå ut och jucka på brudar...
Men det var ändå skönt att ta en kylig, uppfriskande morgon promenad på 40 minuter i solen och snön. Enzo träffade en jätte söt tik vid namn Roxy som var jämngammal och helt underbar! Det första hon gjorde när vi släppte kopplet på de båda var att hoppa upp på Enzo och dominera honom ^^ WAY TO GO!
Så de två sprang och sprang och rullade i snön och var sådär lyckliga som bara två hundar kan vara av att få springa lösa tillsammans ute på ett stort fält och jag stod och såg på och kände att jag inte kunde sluta le.
Det var min morgon, vad har ni gjort? :)
HAN VAR SÅ LITEN ^^ för bara tre månader sen.
Nu är han sex snart sju månader och väger över 30 kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0