I want your desire

Godmorgon mina morgonpigga läsare :D
Det visade sig att det faktiskt varit inne några få redan, wihii
SItter som vanligt med min gröt här vid frukostbordet, idag var den inte lika god som igår... Men det är bara att pilla i sig! Min baby ligger varm och mysig i min säng men jag får inte gå dit och krypa ner vid honom för då somnar jag om och jag ska repa klockan 10.
Funtar på att göra en smoothie idag, hmmm vi får se om jag hinner för bussen går om 20 minuter. Ha en sjukt bra dag idag allehop, det är freeeedaag fakka uuurr
Om du är smart & inte vill köpa godis under skoldagen?
Ta med 2 frukter i en påse eller gör en smoothie ;)
Jag älskar min stickade tröja som jag har på mig! (på bilden aswell) xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0