I dry my eyes so you won't see

Fullspäckad dag, to say the least. Jag borde vara helt slut, men konstigt nog har jag lite energi kvar. I know just how to use it...
Tog ju min underbart sköna mys-frukost. Lyckades skriva 2 dikter och inse att jag i princip analyserat de 2 engelska dikterna som är till nästa vecka, what a lovely surprise. + att jag var så sprudlande glad över att min klänning var tillbaka också :D
Åkte till skolan och hade en intensiv balettlektion, det var as kul :D Vi har ju öppet hus imorgon så om du är  intresserad av att spana in södra/mig när jag dansar ;) så är det mellan 5 och 8! Sedan var det en onädig utdragen lektion... Men jag fick gå en kvart tidigare och trotsade snöstormen för att gå hem till Kishti.
Hon har det så mysigt hos sig! Och Kishti själv är helt otroligt underbar, alla som sett henne på tv kan ju dumpa era konstiga tankar om henne. Trust me ;) Så efter en crucial "massage" och uppsjungning(slem) så började vi med låten och den där kvinnan lyckas varenda gång. Hon är helt magisk och lyckas dra ut min fulla potential and man it feels GOOOOOD ;)
Skyndade mig hem och tvättade med mormor, men jag hann ta en snö promenad med Enzo först! Åt middag och drog vidare utan paus till Ackis där jag hade pilates i en timme. Det var simpla rörelser men rätt så krävande, vissa mer andra mindre och det är precis vad jag behöver. Bara släppa alla tankar och andas och fokusera på mitt bäcken... :) Så det blir nog ett flertal klasser för gulliga Lillemor (som tilltalar vid namn <3) Vad som gjorde klassen ännu roligare var att två av de som deltog la av en prutt och en la en brakare! Jag höll på att dö av garv, men man såg att de skämdes så mycket att de skulle bli helt röda och tårögda om jag hade released the beast så att säga (skrattat...)
Väntade på att Fanny skulle dyka upp med min special delivery, fina fina Fa naynay <3 och träffade Babydollzarna och Cornelia på vägen till tuben snuffipluff ^^
Nu sitter jag i alla fall hemma hos min fina pojkvän som nyss kommit in från snöbus på tomten. xxx


Jag hade kepsfrilla, lååångt ljust hår & det var slutet av sommaren

Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA pruttttt

2010-01-27 @ 22:43:10
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita

och vad av ALLT det där skrattade du åt min vän? ^^

2010-01-29 @ 02:18:55
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0