I do not accept this

Det fanns inget bröd hemma, så då ska jag handla. Eftersom jag är den som äter upp allting...

Har i alla fall tryckt i mig 2 skålar med vanilj yoghurt och lite crunchy.
Jaja, vad gjorde jag igår?
Åkte som sagt ifrån Patty med sällskap av Lina på bussen mot slussen. Slank in på weekday i väntan på Fanny för att spana in mellandagsrean och kom ut 40 minuter senare med 4 underbara plagg! :D & Fanny baxade 3 saker, hähähähä neej då. Vaddå hon är ju svensk!!? :O
Kollade runt på Monki åt Fanny och assisterade henne som personal shopper och hittade en jätte fin retro "klänning" på rea bl.a. Efter det drog vi in till Åhléns där jag har presentkort, wohoo! och jag köpte den billigaste ansiktscrémen jag kunde hitta (rea) & min svindyra underbara foundation från Estée Lauder, loves it.
Tryckte i oss varsin korv, träffade KIM <3 & införskaffade en otroligt söt bh från lindex, också på rean innan vi svängde förbi TIGER och satte oss på coffehouse för att ta varsin varmchoklad med vispgrädde. Där satt vi och började spåna inför min 18 års dag. fuck yeah!

Efter det skiljdes vi åt, var och en hem till sig men sen kom den lilla tossan hem till mig & hassan och hakim (mohahahaha) för att käka munchies, chips-godis-julmust-kaka. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0