I can't help it

What up?
Själv sitter man i soffan med en sjukt jobbig  pip hund... Snart får han pryda mitt huvud

Vad som är bra däremot är att min älskling är på väg hem till mig <3 han kommer inom 40 minuter och dt är precis vad jag behöver. Vaknade klockan 10 och gick på en solig vinterpromenad med Enzo-bagnällspik. Det var mysigt dock! & jag fick pli på han :)
Kom hem och gjorde iordning frukost: Risgrynsgröt med socker & kanel och en riktig vitamindrink!
  • Koka upp hett vatten och häll upp i en tekopp
  • Ha i en stor matsked honung
  • En fjärdedel citron, pressa i alla saft ur citronen ner i koppen
  • Skiva några tunna skivor ingefära and stirr (rör om)
Drick det varmt! Utan mjölk (om det är för hett häll i kallt vatten). Sjukt gott och super nyttigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0