Hold on to surrender

Gratitude, jag vet inte vad jag ska säga ^^ Men stay positive!
Jag fyller fan år snart :O Och då ska jag vara kattig, brun och iklädd min nya fantastiska klänning ;) Jag ska dra ut med ett helt jävla entourage och mina egna så kallade body guards, that's gon be interesting. Men lille Flensie får inte följa med det är tråkigt. Men det som kommer bli kul är att när hon väl fyller 18 ska jag se till att hon aldrig kommer komma glömma / ens komma ihåg den dagen, I give you my word Fa NayNay aight ;)
Dämn juice a sexi bitch
(ser ni att hon liknar Jasper i twilight på den här bilden? :O)

Kommentarer
Postat av: Anonym

well, hello jazper! hahah men förfekken missar ja ju inte, wooohooo! min lille fluff blir arton år herregud!

2010-01-27 @ 22:41:19
Postat av: nikita

men fluffis erkänn att det va rlite likt huuh? ;) jaaaaa de e klarre!

2010-01-29 @ 02:18:21
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0