Functioning in the right way

Ja, ja, ja, ja! ^^
Jag har på mig min gråa hoodtröja för första gånen på kanske 5 månader? Min bror tar den, så den är "hans". Och jag har ingen  gullig liten 2årig lillebror som tar min tröja för att suga på ärmen, utan en 20 årig storebror som claimar mina saker och bl.a TÖJT UT Min fina keps :( jaja,
Nu börjar min tro-fan-inte-att-jag-anstränger-mig-för-att-se-fräsh-ut period. Det betyder att jag dansar måndag, tisdag, onsdag, torsdag & har på mig mjukisbyxor & är osminkad med uppsatt hår. FEKKE :D :D :D
Nu ska jag bara äta upp min grölle, göra min smoothie (GRYMT mellis om du vill skippa småätandet under skoldagen, kroppen behöver energi ge den då något som håller lite längre än en bulle!!) ta mina vitaminer, kanske göra ingefärs te & sen taggar jag jao.
Igår ringde jag De Ruvan, hon är konstig, men jag är bara kompis med henne för att hon har stora tuttar. Vi ska i alla fall se DOM på fredag <3 wohoooo
xxx


LE FÖR FAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0