For my dreams to be heard

Hola locos!
Nu är jag hemma, sitter i soffan med mami och ska krypa ner i sängen snart.
I morgon är jag sjuk, precis.
På onsdag drar vi till Åre, fakka ur! Och vi lyckades boka samma tåg allihopa :D istället för bara jag, Emil och Patric. Jag har provat täckbyxorna precis och måste hitta en annan jacka än min stjärt jacka här hemma. Jag får spaaader haha
Idag jobbade jag hela dagen från 9 - 19 med mitt dream team Pat de la Sueco och Plaskis :D hahaha Jag omorganiserade hela tvättrummet. GAAAH det tog ett tag och jag kommer slita huvudet av persone(rna)n som har messat med min ordning nästa gång jag jobbar.

Kommentarer
Postat av: helle

jag vill också vara sjuk imorgon!! eller idag :D

2010-01-11 @ 08:00:17
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

hahaha inte jag! :O :P

2010-01-11 @ 12:01:24
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0