Fly firefly

Eftersom ni säkert har lite tråkigt på morgonen och är lite sådär små grumpy, (särskilt om ni ska börja skolan på en torsdag och börja 8.10!!??) tänkte jag pigga upp er morgon lite:
Såhär stark blir man av gröt!! (typ som dunderhonung i princip,
eller anabola om man föredrar det, it's up to u liksom...)
Såhär sitter alltså de där weekday tröjorna jag köpte för 100:- var
I kameran ser jag bara fet ut, men I love it :D
& halsbandet köpte jag på en loppis för maximus 20 riksdaler wohooo
Hoppas ni blev lika glada som jag är (känns som om jag ploppat i mig lite uppåt tjack sådär på morgonen... hehe) men jag kommer säkert däcka mitt i lunchtallriken för jag sov ingenting inatt,
ANYHOW, ha en bra första skoldag! Nu ska jag göra smoothie, ta mina hästa vitamin piller, sminka mig lite så att jag inte ser ut som ett dött lik & borsta ta nenerna xxx

Kommentarer
Postat av: flens

du e gulliiihhh!!! tlött!!!

2010-01-07 @ 11:10:49
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

hahah du är babyface!

2010-01-07 @ 21:08:28
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0