Fleeting moments in time

Guten Guten.
Min gröt smakar ännu äckligare än vanligt...? Jag vet inte hur jag lyckas men när jag ska laga gröt åt mig själv smakar det i princip aldrig särskilt gott.
Anyways, det var fett jobbigt att komma upp i morse ^^ Usch usch usch. Har fått lite sovmorgnar varje dag so far men inte nu.
Idag har jag min längsta dag, som blivit ännu längre...
  • Idrott
  • Engelska
  • Lunch
  • Jazz
  • Psykologi B
Det verkar inte vara så många lektioner men jag går från 8.10 - 17.00 DIE BITCH DIE

Så jag ser inte fram emot denna dag särskilt mycket. Beep testet på gympan, och världens längsta psykologi lektion (från halv 3 till 5, aaaaah)
Btw. sa jag att jag äter min gröt med en sån där stor sallads sked?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0