Creator

God morgon alla pigga jävlar :D
Jag vet inte vad jag är på för mode idag, mina ögon känns trötta men hjärnan pigg som en lärka...?
Är extra glad för att jag slapp använda nässpray (hur fan stavas det?) igår = jag är inte så täppt, jag kan andas själv ^^ Något annat som suger är att jag har dansförbud denna vecka... Alla kurser startar denna veckan, men för att jag någonsin ska kunna bli frisk måste jag bli av med denna förbaskade förkylning!
I alla fall, nu har jag ätit min gröt 1 klutt med vanilj youghurt och nu sitter jag och smuttar på mitt ingefärs te med citron & honung i mmmmmm
09.02 går bussen och vi ska få se en teater om droger i skolan tror jag? Senare idag blir det förmodligen skridskor i kungsan med Bl.a. Patt :D
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0