Can u imagine the weight of the world placed on your shoulders

Sitter och lyssnar på Chris Brown. Oj vad jag var kär i honom förut :O
babbetider + en ung chris brown (yooo, bl.a) = sant!

Jag & mami lagade en god middag som bestod av hemgjorda köttbullar, brunsås, lingonsylt och potäter :D For desert gjorde jag en hallon & björnbär paj HEHEHE
Leo var som en enorm hemmorojd i arslet men ändå lyckades han få mig att skratta... suck
Det jag har tillbringat större delen av kvällen med är att organisera mitt rum, and u know what? I AM FUCKING DONE; ALL DONE! :D det trodde ni inte va ;)
Hähä nee men jag har organiserat upp HELA min skänk = 11 smålådor som jag fyllt med skit & 2 stoora byrålådor. ALLA kläder jag äger och har hänger antingen i garderoben/klädstången eller ligger PRYDLIGT vikta i mina lådor. I mean tillochmed mina BHar ligger i ORDNING hahaha wohooooo jag är så nöjd!
Nu fattas det bara att dammsuga upp detta underbara lager av sand som ligger på mitt golv... hmm det får hända imorgon dock, nu ska jag skriva lite dagbok och försöka somna. Ska upp 7 imorgon, scary och ha gympa-engelska-jazz & psykologi, wish me luck & sov gott
pilsk? ^^



Kommentarer
Postat av: helle

duktigt! jag har försökt med samma sak.. rensat garderoben försökt städa upp alla 31784831 kläder som ligger överallt.. men man slutar alltid och gör något som är roligare istället ^^

good luck !

2010-01-06 @ 22:57:12
Postat av: nikita a.k.a do the piggie dance

haha jaaa det tog mig cirka 5 timmar att organisera istället för 2 eftersom tvn var så intressant, eller hunden var bajsnödig, eller middagen var klar ^^ hahaha

2010-01-07 @ 07:03:45
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0