But can't begin explain the meaning of

Godmorgon... 
Yes klockan är 17 över 8 och jag har varit uppe i hela 17 minuter. Är helt socker bakis, när man äter godis och får huvudvärk? när man inte brukar äta så mycket socker men en kväll äter man för mycket socker... 
Min tunnelbana går 08.36 och jag ska möta upp Soken i slussen för vi ska jobba tillsammans <3 jag lyckades glömma mina piller hemma så hon savade my ass dårah. 
Igår var mysigt! Att komma hit till en skön soffa och en brinnande brasa och sen äta världens godaste sushi från sushi huset gjorde inte saken värre. 
Jag hade kunnat åka hem och sova men det var inte bara alvas säng som lockade här, jag hatar att vara ensam. Eller ensam hemma i alla fall, men bara på kvällen. På dagarna kan jag tycka att det är skönt men på kvällarna, nääe. Jag är en riktig kärlekskrank... 
Nu har jag i alla fall borstat tänderna väldigt noga och länge med en enorm eltandborste så att mitt spott blev rött... haha xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0