Äta, jobba, sova, dö

Nu sitter jag i min säng och har skype-chat med 2 randoms, eller en utav dom i alla fall ^^
Kvällen har varit super mysig med Fanny och De Ruvo. Vi drog och kollade på DOM på en spelning vid folkkungagatan. Fast det var sjukt lågt i tak och trångt som fan eftersom vi var så många som kom spelade de som vanligt hur bra som helst! :D Nu med Amanda som tillskott också. Jag, Fa NayNay och De Ruvan satt i en soffa och hade fekke i 2 timmar innan DOM spelade ^^ så jävla värt!
Efter spelningen drog vi till café 60 där Molly satt, glad i hågen, med sina killkompisar. Jag köpte en morotstårsbit för 50 kr!! och en varmchoklad och tryckte i mig tills jag mådde illa, sen drogo vi hem åt olika håll.
Godnatt xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0