Ass, titties, ass n titties

I måndags hade jag och mamma en hel dag. Först mös vi framför tvn på morgonen, sen hade jag en engelska lektion för att sedan möta upp henne vid banken. Vi skulle fixa leg, men var tvungna att fixa en bild först.
Så vi sket i banken & drog på en fika till café Gildas på söder. Jätte fint café! Sådär oorganiserat mysigt med omatchande möbler, mattor, konst,  och muggar Man får ha med sig hunden där + att de säljer kusmi te <3 Me lajki! Det blev en sväng in på stadsmissionen och 2 par acne jeans, 1 silkes skjorta från paris, 1 robust rutig 70 tals skjorta & så köpte mamma 2 toppar till! :D
Efter det letade vi efter ett photo booth till mitt leg foto. Fick åka till gullmarsplan och sedan tillbaka till skanstull för att fixa leget den dagen, det blir aldrig av annars ^^
Jätte ful bild, men det var den enda jag hittade från Gildas :)
Min underbara over-the-top silkes skjorta. 70-tal från Paris och skräddarsydd. <3
Det bästa är att man inte behöver ha någon bh under!
(Eller då kan jag inte knäppa någon utav knapparna ;P Ni ser ju på bilden är det 1 knapp kvar som inte går att knäppa när jag inte har bh... Imagine that ^^)
Min fina robusta 70-tals skjorta <3 preppy style!
Fungerar lika bra uppknäppt med ärmarna nerkavlade
Mitt andra par acne jeans (de första har ni redan sett) Låga i midjan
Min muffiga morgonrock som jag fick av mami <3
(har på mig den i skrivande stund!)

Kommentarer
Postat av: fanny

alltid assnygga bilderrr!! kanske för du e katt ja vet inteeeh ^^ pussssssssssssssss

2010-01-22 @ 00:03:01
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/
Postat av: nikita

DU ÄR FIIIN min lilla est <3

2010-01-23 @ 12:39:16
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0