Åre here we come

Jag är inte död, jag lovar ^^
School igår:
repade från halv 10. Fick lära oss meeera.
Lunchade ett braa tag
Scenografi arbete - jag gör ett bord. (jag har adhd...)
Mer rep till klockan 6
Sen drog jag hem till Patric och läste Breaking Dawn hela vägen hem. Så om ni ser mig på tuben när jag läser, låtsas inte om ni sett mig ok? :) yääy
Jag var helt seg och hade mensvärk så jag har knaprat ipren hela veckan (2 dagar ^^)
Alla vi (Jag, Patric, Therese, Adrian, Ingemar, Margareta och Louise) drog till Kenneth & Anita. Världens gulligaste!!! och åt ihjäl oss, i princip, samtidigt som vi hade det sådär sjukt mysigt! <3 Satt först inne, sedan i en träkåta uppvärmd av grillen i mitten som stekte fläskfilé på spett med massa goda tillbehör. Innan det hade vi fått förrätt och till efterrätt blev det glasstprta & te. Om jag inte hade varit så trött hade jag nog aldrig velat åka därifrån.
Så jag hade det sjuukt mysigt igår <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0