When you believe

Godmorgon.
Det blev scones frulle för mig och min Patric imorse. Vi gör verkligen de godaste sconesen i världen, herre min gud.
Igår var det romme för hela slanten, bussresan var inte lika taggad som förra årets resa ^^ men det var fett kul att åka skees i alla fall, I really like it! Och särskilt när man kan leka jibbare i parken och hoppa och "raila" aa för jag är så tung på det.. hahaha
Patric hade glömt googles till oss så vi fick köpa oss ett par var för det snöade och då måste!! man ha sådana. Det var i och för sig toppen för jag hade inga egna, but now I do!
SNart ska jag ta bussen till skolan och ha scenografi redovisning. Ska till Kishti klockan 5 och ha sexy photo shoot med Emma och FLensie, men jag måste komma i säng i tid as well för imorgon ska jag upp tidigt.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0