What is your thrill?

Näej, nu tcker jag att det inte vart några kommentarer alls på sistone! :O Ni var fasiken 60 stycken igår (jätte kul! :D) men inte en enda droppade en liten kommentar? jag vet att ni kan bättre ;)

Nu är jag i alla fall hemma, long day som vnligt och kommer att vara framöver! :)

Jag gick upp extra tidigt för att inte behöva stressa imorse + att jag skulle köpa ett pluskort i gullmars! Så det var ingen stress imorse fast jag lagade gröt (utan salt, fyyfan va grose ^^ ) gjorde smoothie + en macka och kokade citron vatten med honung i till skolan :D

ENgelska redovisning - gick brae, jag var aktiv som en sverige demokrat
Balett - blev taggad, tack vare Anna!
Impro -fick våra produktions grupper :D vi fick manlighet!!
Åkte in till stan och kollade inne på Åhléns och nu är det satt, jag har världens konstigaste och jobbigaste bh storlek! 65 D, herreguu fatta den? Den finns i princip ingenstans, men det är klart jag kan ha en 70 C/D men då sitter den inte alls lika bra i ryggen som 65:an gjorde. Så när ni provar bh:ar be om hjälp! De flesta är helt ute och cyklar med sina storlekar!

Gick och satte mig på Espresso house och tog en chailatte, och planerade mitt liv. Min älskling kom dit och tog en latte med mig!!! Men vi hann bara vara tillsammans en liten stund för efter det åkte jag till Kishti men jag var en kvart för tidig så jag gick hem till IGOR :D och träffade Peter och alla älskade djur som är så fina. Jag älskar Bornebuscharna, däj ar de bäst! <3 fluffisar

Sen hade jag lektion hos Kishtan, gick skit bra :D hon är så himmla gullig och så jävla grym! hon kan sin grej, skulle på pilates efter det men är var helt slut och ska upp 5 imorgon så jag åkte hem istället :)

Kommentarer
Postat av: helle

förlåt förlåt nikita! jag ska bättra mig med kommentarerna :)

2010-02-03 @ 20:43:17
URL: http://gillarduost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0