Unravel yourself

Wow.

Nu har jag dushchat i säkert en timme. Hårinpackning, peelat hela kroppen, pellat ansikte, filat fötterna, klippt naglarna och filat dem ^^ smort in mig från topp till tå, klätt på mig och sminkat mig.

Min bror kom hem från Köpenhammn idag också, och svart är han ^^ haha Nu har min baby Mac dött i alla fall och jag vet ej när jag kommer kunna använda den igen, suuuck.

Igår var jag och hämtade ut mitt paket från ... det var en underbart söt handy cam, hd som jag ska filma mig med. Jaa vad ska jag göra nu? En reality serie om mitt otroliga liv som student? (HAHAHA) eller bara göra hemma gjorda porrfilmer i tvättstugan? :O aa vi/ni får la see... Den är skit rolig i alla fall! Så söt och händig, wow teknik

Brorsan står och lagar mat åt oss, måste hinna trycka i mig lurre innan jag ska ut till Bromma på hemligt möte. Måste kolla till köttbullarna... zzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0