The little things

Tänkte berätta om min spännande dag :D So far får jag säga lo que pasa, elle rnästan

Jag var ju på audition till jakten på Julia idag i dieselverkstaden, lucky me. Jag kan bara traska in i bistron eller cafét och lalla runt medan alla andra måste stå och vara nervösa i hallen ^^

Jag vet inte riktigt vad jag får säga med avtal och grejer och om jag går vidare får jag i alla fall inte säga ett schmack :O men det blir ju svårt att dölja... I alla fall jag är jätte nöjd och super exalterad! Så mitt schema kommer att vara jammed den här veckan and I like it ^^

Tisdag; - big audition, hiphop klass på ackis med Flensie 20.00
Onsdag; engelska redovisning, dans i nästan 3 timmar, sjunga hos Kishti kl 17 och sen pilates i 1 h
Torsdag; ROMME - FAKKA UUUUR
Fredag; scenografi redovisning, sjunga hos Kishti klockan 17, foto shoot med Emma?
Lördag; *host host*
Söndag; förhoppningsvis *host host*


så jävla braaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0