Sometimes

Wohoo :D

Sitter i Dieselverkstaden piffad från topp till tå i rött läppstift och stora ringar, varför då? Joo för att jag tycker att det ör kul att gå upp klockan 07.50 en lördag? Eller?

Haha glad som fan är jag också :D och TAGGAD!! Stötte på Faye idag - hehe, världens gulligaste tjej! Man kan inte låta bli att bli glad kring henne, jag säger bara positive energi! ;)

I alle fall, nu så sitter jag och väntar på min fina morbror som åker skridskor, jag ska tvinga honom att ta ut mig och Alva på en shoppin runda för att fira att det lördag ^^ Får se om jag har några pursuasive skills.

Ha det bäst! så hörs vi lite senare, ska jobba imorgon men jag är fan taggad på att dricka upp mitt vin idag xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0