Play it clean

Jag är så duktig på att stressa upp mig själv ^^

Nu har jag packat klart inför imorgon, ska på photo shoot nu men jag ska sova hemma hos Patric ikväll så jag måste ha med allt till imorgon :)

Scenografi redovisningen gick bra och sedan mötte jag upp mormor och Lillis för en fika på Tullys, det var mysigt! :) När de drog iväg till bion kollade jag in affärer och råkade gå in på weekday, köpte två par byxor: ett par gråa höga byxor och ett par låga ljusa baggy jeans. 2 par för 100 :- ;)

Gick till Kishti, men innan det drattade jag på arslet på götgatan, hahaha kunde inte sluta garva ^^ Hos Kishti blev det sång, en work out utan dess like ^^ och sum deep talk.

Har hunnit äta middag och packa och andats i två sekunder. Önska mig lycka till!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0